| Firemní identita a grafický image |
1. den: | Začneme trochu zeširoka a na konkrétních případech z Vaší praxe se pokusíme formulovat např: Co všechno vytváří dojem o firmě nebo Jak vidí veřejnost vaší firmu |
| Dále si povíme o jednotlivých fázích vytváření firemní identity a jejím udržení, zde se již zmíníme o logu, firemních barvách, tiskovinách, inzerci ... |
| Budeme podrobně zabývat logem jako základním stavebním kamenem firemní grafické identity a řekneme si co je to grafický manuál |
| Na praktických ukázkách si ukážeme jak např. velikost, barvy, kontrasty a pohyb dokáží upoutat pozornost |
| Písmo je rozsáhlá kapitola sama o sobě, ukážeme si jednotlivé typy písma a jejich použití, naučíte se popsat písmo tak, abyste si rozuměli s grafikem nebo tiskařem při zadávání prací , budeme se zabývat vlivem velikosti a typu písma na přehlednost, čitelnost a nápadnost |
|
2. den: | Ukážeme si zásady formátování textu , dozvíte se co jsouu to verzálky, kapitálky , co je to rodina písma a řezy |
| Rozložení stránky, zarovnání textu do bloku, obtékání obrázků jsou věci se kterými se dá hodně zkazit i vylepšit, kromě obecného návodu si povíme jak se to dělá třeba ve Wordu |
| Nyní bychom byli schopni již odevzdat práci tiskárně, ale musíme vědět co je to vektorový a rastrový popis a pro jaké rozlišení mají být podklady |
| Budete mít možnost si "osahat" papíry různé kvality a gramáže |
| Musíme se zmínit o barevných modelech a o vnímání barev a jejich kombinací |
| Na závěr si povíme co jsou to www stránky, jak se liší od tištěných materiálů, povíme si o nástrojích pro vytváření www stránek a vůbec se budeme zabývat úskalími, které přináší elektronická publikace a internet |
| zpět na formulář ... |