|
Firemní identita a grafický image
|
1. den: |
Začneme trochu zeširoka a na konkrétních případech z Vaší praxe se pokusíme formulovat např:
Co všechno vytváří dojem o firmě nebo
Jak vidí veřejnost vaší firmu |
|
Dále si povíme o jednotlivých
fázích vytváření firemní identity a jejím udržení, zde se již zmíníme o logu, firemních barvách, tiskovinách, inzerci ...
|
|
Budeme podrobně zabývat
logem jako základním stavebním kamenem firemní grafické identity a řekneme si co je to
grafický manuál |
|
Na praktických ukázkách si ukážeme jak např.
velikost, barvy, kontrasty a pohyb dokáží upoutat pozornost |
|
Písmo je rozsáhlá kapitola sama o sobě, ukážeme si jednotlivé
typy písma a jejich použití, naučíte se
popsat písmo tak, abyste si rozuměli s grafikem nebo tiskařem při
zadávání prací , budeme se zabývat vlivem
velikosti a typu písma na
přehlednost, čitelnost a nápadnost |
|
2. den: |
Ukážeme si zásady
formátování textu , dozvíte se co jsouu to
verzálky, kapitálky , co je to rodina písma a
řezy |
|
Rozložení stránky, zarovnání textu do bloku, obtékání obrázků jsou věci se kterými se dá hodně zkazit i vylepšit, kromě obecného návodu si povíme jak se to dělá třeba ve Wordu
|
|
Nyní bychom byli schopni již odevzdat práci tiskárně, ale musíme vědět co je to
vektorový a rastrový popis a pro jaké rozlišení
mají být podklady
|
|
Budete mít možnost si "osahat" papíry různé
kvality a gramáže
|
|
Musíme se zmínit o
barevných modelech a o vnímání barev a jejich kombinací
|
|
Na závěr si povíme co jsou to www stránky, jak se liší od tištěných materiálů, povíme si o
nástrojích
pro vytváření www stránek a vůbec se budeme zabývat úskalími, které přináší elektronická publikace a internet
|
|
zpět na formulář ...
|